Long time agooo!

Hejsan! 
Hoppas ni alla mår bra! Jag mår helt okej faktiskt. Har ätit maaaaaaaaaaaaaaaaassa godis idag, dumma påskvecka hehe! Rea på godis kan man inte säga nej till... Har dock fått sån avsmak nu att jag är så fokuserad på att bli ännu mer hälsosam. Visst är det hemskt att man måste må dåligt för att inse att man vill ändra sitt liv? O sen så fort man mår bra igen så glömmer man bort den känslan... Jag hoppas ni förstår vad jag menar :-)


Hur mår ni då? Är ni redo för sommaren? Jag har köpt en cykel, så ska börja cykla nu när det har blivit lite varmare. Tror inte ni förstår hur viktigt det är att röra på sig dagligen! Men MATEN är ännu viktigare hehe! hälsosam hälsosam hälsosam! :)


Ska börja bli mer aktiv nu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0