Hej

Hej hej! Det blir en väldigt jobbigt vecka denna vecka, alla inlämningsuppgifter och kursprov är nu. Och min syster kommer att ha studentmottagning på söndag o såe. SÅ jag kommer att köpa gymkort på tisdag nästa vecka. Då blire bantning asså!! Eller nu ska jag börja äta bra mat! och sedan blire att gymma!

Är så jäkla glad att det är sommar snart, för då kommer jag bara äta vattenmelon haha osv då :) Och komihåg: Välja ISGLASS istället för gräddglass. En piggelin innehåller bara 55 kalorier. Det är ju hur bra som helst.


Under veckan kommer jag att ladda upp en bild på min kropp. en sån där "före bild" så ni får se hur jag ser ut nu och hur jag kommer att se ut sen när jag gått ner i vikt! jag SKA gå ner i vikt!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0