Kommentarerna

Tack så mycket!!! Jag blev väldigt rörd och jag är så otroligt tacksam för orden ni skrev!!! Ni är verkligen BÄST! åååh så fina ord, är så glad just nu! Ni har verkligen rätt! Och jag är så glad att jag hjälper er också :)

Åhhhhh ni e verkligen bäst! Varje gång jag är ledsen och när mitt självförtroende är på BOTTEN, så ska jag läsa det ni skrivit!! Så fina ord! 

Jag ska börja ta det här med viktminskningen på allvar, igen. Ni har gett mig motivationen! som ni sa, INGENTING ÄR OMÖJLIGT. Jag SKA gå ner! Nu räcker det!!!!

TACK igen, bästa läsarna,  och tara du verkar vara en helt underbar person! Så fina ord du skrev. ska speciellt tänka på dina fina ord när jag är ledsen och innan jag äter skräpmat hihi, du har så rätt!!   PUSS <3

Kommentarer
Postat av: tara

aaaw va bra taa hand om diiiig gmn

hihihi och blogga :D<3

duu kan klara de hara de vet jaag <3



never give uup !<3

2011-03-30 @ 00:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0