Hejhej!

Igår och idag har jag faktiskt bara ätit bra saker! Spanien resan känns nära. Och jag måste verkligen bli smal! Tänk att gå ut i bikini... jag tror faktiskt inte att jag är redo för det psykiskt o fysiskt. Får väl ha short på mig, tyvärr! 

Åhhhh asså fett jobbigt! Och idag så sa min KILLKOMPIS att jag har gått upp i vikt. Asså han är en riktig idiot!!!! Har inte hans mamma lärt honom att inte säga så till tjejer... Men skitsamma! En liten kommentar från en IDIOT ska inte påverka mig! För jag försöker ju gå ner i vikt för min skull... inte för någon idiot.

Kommentarer
Postat av: tara

wiieee sa att duu klarar det! :D forsatt ata good hihih <3 OO spanien fett skont <3



skit i han -.- vem e han?:s ta inte ot dig ba du vet att duuu kan klara det so skit i andra JUST nu och deras osikter! :D<3

2011-03-30 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0