..

Idag när klockan ringde så tänkte jag "NEEEEEEEEEJ" asså min kropp var helt DÖD idag utav all träningsvärk... Menmen.. jag gymmade ändå idag. Det gick inte lika bra som igår, men det gick hyfsat iaf. 

idag har jag hittills ätit:
En banan, en apelsin, 1 müslibar (120 kcal), 8 bitars sushi (Sushi är såååååå gott och så nyttigt!!!!), och sedan så har jag ätit en jordgubbssmoothie som jag gjorde hemma med youghurt och lite honung-mums!


Har varit sugen på GODIS hela dan idag... Kilopriset på godis på Willys är väldigt lågt... tror det var på 37:90. Såååå billigt!!!! Men jag TÄNKER INTE köpa godis. MÅSTE MOTSÅ. eller kanske blir det så att jag köper lite godis på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0