DAG 1

Hej sötisar!!! Nu har jag börjat inse att det inte är långt tills jag åker till spanien! Jag åker i slutet av april.... och om man tänker på att jag ska bli smal innan dess så är det inte långt kvar ALLS!
Är det ens möjligt att gå ner 3 kg på drygt en månad?
JA! det är möjligt men då måste jag ändra på mina matvanor och börja träna!!! 

Mina matvanor måste först och främst ändras! Jag har kommit på att jag fortfarande äter något dåligt ex. en bakelse V.A.R.J.E D.A.G. Förstår ni hur sjukt dåligt det är för min kropp!? och min vikt dåra...
Detta måste ändras... Jag vill att min kropp ska kännas fräsch och hälsosam och detta kan den endast göra om jag äter naturliga saker, såsom grönsaker och att jag dricker mycket vatten. 
Och om jag tränar och fortsätter att äta dåligt, så tjänar jag ju ingenting på det!  Som jag tidigare skrivit så tränade jag i stortsätt varje dag i somras, jag gymmade. Fast jag åt skräpmat varje dag... och detta ledde till att jag varken gick upp eller ner i vikt. Utan min vikt stannade.

Men nu har jag bestämt mig...... igen! Att jag ska ta tag i detta på allvar nu! Nu ska jag gå ner i vikt! Och har ni sett vilket fint väder det är ute nuförtiden? Att promenera varjedag ger faktiskt resultat! Förra året så promenerade min kompis varje dag under hela våren och hon gick ner i vikt!!

Jag vill verkligen inte vara lika fet i spanien.... vill bli smal. vill bli smal. Jag ska jag ha bikini på dagen och på kvällarna ska vi ju festa och då måste jag ha fina tajta klänningar bland annat! haha! Men ni fattar!!

Idag har jag ätit:
Frukost: 1 hallonsmoothie (Ps. jag måste sluta hälla i honung i mina smoothies!!= onödigt socker ju!)
Lunch: Spaghetti med köttfärssås + sallad.. helt ok
Middag: 2 korv med bröd... helt ok

Nu har jag inte ätit ngt mer... Men jag tror jag ska äta sallad & morötter snart! Och det är alltså det sista jag ska äta idag!! Och jag tänker inte äta skräpmat idag även om vi har massor med kakor här hemma! Jag ska motstå!



Vi ses imorn. Detta kommer jag att köra på väldigt starkt... Om jag någonsin fuskar då kommer jag att straffas!!!

Puss! Jag vill att ni också bantar med mig!? Eller vad säger ni? Om man verkligen vill, asså VERKLIGEN vill gå ner i vikt. DÅ kan man det. Men bara om man verkligen vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0