benmuskler!?

Imorn blir det spinning!!!
Asså jag har tänk på en sak... jag har ju på sistone tränat mina ben väldigt mycket. Och jag undrar om det är fett jag förbränner så att mina lår blir smalare eller är det muskler jag bygger på mina stackars ben!? Jag hoppas innerligt att det inte är muskler... för jag vill ju ha SMALA lår.. Men jag känner redan nu att jag har fått benmuskler.. usch

Jeans tycker jag är bland det finaste man kan ha på sig (när det kommer till kläder haha..!) Men jag har inte haft på mig jeans på kanske ett år nu.... just pga. att mina lår ser så JÄVLA FETA ut i jeans.... eller ska jag säga fetare. Jag längtar till den dagen jag kan ha på mig jeans utan att skämmas.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0