Vägde som mest.


Så här såg jag ut när jag tyyyyp vägde som mest (nyårsafton), alltså 57 kg. Nu väger jag 55,5 kg. Och jag vill bara gå ner ännu mer. Men det är svårt. Jag kan INTE motstå från mumsiga saker då jag blir bjuden på det exempel på födelsedagsfester. Jag äter alltid fööööör mycket av de onyttiga sakerna och får skuldkänslor när jag kommer hem. Får aldrig skuldkänslor när jag väl äter eller direkt när jag har ätit. Utan alltid några timmar efter. Usch så dum jag är.

De TRE sakerna jag hatar mest med min kropp är:
1. Mina armar. Det känns som att 80% av allt jag äter hamnar i armarna. Dem är så sjukt jävla feta. Men jag tror det är ärftligt. Min mamma var jätttteeesmal när hon var ung men hon hade ändå alltid feta armar (haha..)
2. Mina lovehandles. Dem är enorma. Vågar aldrig ha Jeans eller linnen. För de syns så mycket. Åh vad jag hatar de. Jag verkligen hatar de.
3. Mitt ansikte. Min dubbelhaka och mina feta kinder. Och jag hatar att man ser en stor skillnad i ansiktet då jag har gått upp minst 1 kg. Hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0