Tips!

Hej! Har detta någonsin hänt er?
Ni har bestämt er för att banta. Men sedan så äter ni ändå den där kanelbullen och då tänker ni "Men vafan, eftersom att jag redan ätit en bakelse då kan jag äta en pizza till lunch idag ändå, för jag har ju liksom förstört hela bantnings grejen för idag. Jag SKA börja banta imorn istället"

Ett råd till er alla: SLUTA tänk så. Åt du den där kanelbullen, det är okej! Men det är bara okej om du äter bra resten av dagen. Att du åt den där bullen måste inte betyda på att du går upp i vikt. Tänk på det.

Och ett annat tips är att hur många gånger har det inte hänt att man säger, "jag ska bli vegan/vegetarian" och så är man bara det i typ 3 timmar sen ger man upp. Ni måste tänka logiskt. Tänk typ "Jag ska vara vegan/vegetarian IDAG" ni får inte sätta upp mål som är allt för svåra, iallafall i början. :)

Vi hörs mina sötisar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0