Smal kompis.

Min bästa kompis har under de senaste tiden fått jätte många kommentarer om att blivit så smal, att hon är så fin osv. Okej.. man ska vara glad för sin kompis. Det är ju trotsallt sin kompis, sin bästa kompis. Okej, hon har turen att gå ner i vikt även fast hon äter som en gris och tro mig då menar jag verkligen som en g.r.i.s. Men jag som bantar och enligt vågen har gått ner i vikt, får inga kommentarer - alls. Och min bästa kompis vet om att jag bantar (vilket inte hon gör).
Det gör lite ont i hjärtat. Man vill ju också få höra sånna kommentarer. Men men... sånt e livet.


Bild från nyårsafton. Ringade in vad jag inte är nöjd med. hehe inte så mycket kvar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0