:(

Asså fan.. jag tror inte jag kommer kunna köpa gymkort. Har inte tillräckligt med pengar asså... e fattig denna månad :( MEN MEN.... måste börja promenera då istället. Det är väl okej! 

Imorn börjar jag med matlista!!!!! För jag vill verkligen gå ner alla kilon jag gått upp på sistone! Och tro mig jag har gått upp skit mycket!! Har blivit tjooock! Speciellt mina armar :( OCh på söndag så ska min syster ha student fest och då måste jag ha klänning. Och jag har bara klänningar som är ärmlösa.... asså mina armar kommer att synas och det är jag jätte orolig över. Vi kommer att ta bilder osv och då kommer mina feta armar att synas. Åhhh :( Jag hatar att vara tjock. Eller asså jag är inte tjock men jag är riktigt MULLIG.

väger ca. 57 kilo nu! 160 cm och 57 kilo är inte OKEJ!!!! fast har fått riktigt stora bröst nu jämför med förut hahah :P. Men jag ska gå ner. Och det är ni läsare som inspierar mig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Älskar verkligen din blogg ! Hoppas det går bra för dig och att du bli nöjd med resultatet! Själv är jag 12 år och väger typ 58 kg kanske ? Aja ha det bra :D♥

2011-06-06 @ 11:21:45
Postat av: sara

Hej, jag väger 57-58kg och är 158 lång.... hör gärna av dig, jag kämpar också mot min vikt

2011-06-20 @ 14:07:09
URL: http://atstorningar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0