Tisdag

Hejhej! Idag har jag ingen skola, = en dag extra lov! imorn börjar helvetet haha. Skoja, men det ska bli skönt att börja skolan för då kommer jag kunna äta mer regelbundet (tiderna osv). När jag sitter hemma hela dagarna så frestas jag ju av allt gott vi har här hemma såsom bullar&kakor! Men när det är skola så hinner jag inte riktigt tänka på vad för gott vi har hemma. Så det är ju bra. och i skolan så äter jag som sagt endast morötter.
Om någon frågar om jag bantar så brukar jag svara "Nej, jag deffar!" haha! Deffar menas att man går ner i vikt för att musklerna ska synas mer hihi.

Vi hörs senare, för nu måste jag plugga matte!


shit kolla den här kroppen! hittade den på google, haha. tycker ni det är snyggt med tjejer som har mycket muskler???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0