Inte äta

Hur många gånger har ni inte hört att man inte bör äta efter klockan 19:30 osv.
Denna "regel" kan jag inte följa. Det är OMÖJLIGT för mig att sova hungrig! Varje gång jag lyckats sova på tom mage har jag fått en jätte jobbig huvudvärk morgonen efter :( Men jag måste lära mig själv att kunna sova på tom mage. Jag tror faktiskt att det är jätte bra att inte äta efter klockan 19:30. Men vi får se. Det är ju inte direkt så att jag äter en hel måltid efter 19.30, utan äter mest frukt då.. menmen

Älskar era kommentarer!! Ni motiverar mig :)

Svar om hur mycket man kan gå ner med atkins metoden.
Det beror helt enkelt på person till person. För de flesta är det nog så att man går ner ca. 1 kilo per vecka. Även för mig men då har jag verkligen ätit jätte lite kolhydrater! (ALLTSÅ INGE FUSK). Så på en månad kan man gå ner 4 kilo med hjälp av atkins metoden! Men att ignorera kolhydrater är svårare än vad det låter... 
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0