Atkins!

Hej! Vet ni vad jag har tänkt på? att från och med imorgon ska jag köra på atkins metoden (Inte äta mer än 30 g kolhydrater per dag!) i en vecka. 
Min syster har gjort det och hon förlorade 1 kg varje vecka. Och en kvinna på the doctors körde också på denna metod och förlorade kilon. osv 
Så jag ska helt "enkelt" motstå från kolhydrater såsom; ris, pasta,potatis och bröd m.m!!! 
Kolhydrater är verkligen det värsta man kan äta om man vill gå ner i vikt. Synd bara att det är så gott hihi.
Ät mycket PROTEIN (det är bra för håret)!! och grönsaker :)

Lets do it togheter!? :D det är ju bara en vecka det handlar om!! 

NEJ TACK TILL BLAND ANNAT:


Kommentarer
Postat av: Molly ♥

Jag hänger på :D

2011-01-01 @ 22:07:39
URL: http://mollysaga.devote.se
Postat av: tara

bra metod! DEN FUNGERAR<3 ,forsatt blogga alskar dina tips och och rod, alskareej o din blogg de hjalper faktiskt <3 ;D<3

2011-01-10 @ 06:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0