Atkins dag 1

Hejhej! Vaknade runt 15:00. Kunde inte sova förens 05:00 :( usch.
Asså min kropp skriker efter kolhydrater!!!!! Men NEJ. måste vara stark!
Idag har jag ätit:
Frukost: Frysta jordgubbar med vanlig yoghurt (2% fett)
Lunch: Omelett med tomat,skinka,ost! Proteinproteinprotein!! Ägg är sjukt bra att äta :)
Mellis: Morötter.

Jag är så uttråkad så det enda jag tänker på är kolhydrater. Vill äta! Vill vill vill! Men åååhh.. Måste vara stark. De första dagarna är alltid jobbigast!
Nu ska jag titta på "The Town" så tiden flyger förbi. Synd att jag inte kan äta popcorn. hehe. Får helt enkelt äta morötter istället.

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan jo om man kör på atkins metoden i 3 veckor hur mycket vikt kan man förlora? :)

2011-01-11 @ 03:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0