ÄR ARG. LÄS ALLT.

Om jag ska vara helt ärligt så är jag så jävla trött på att inte vara nöjd med min kropp. och så fort jag är nöjd för någon minut så får jag en kommentar om att jag är "mullig" eller att jag har "gått upp i vikt"eller att jag har en "dubbelhaka".
Människor som kommenterar ens kropp på ett negativt sätt. Vet ni vad!? FUCK U! Vem fan tror ni att ni är!? Modepolisen eller? SO WHAT om jag är mullig? tjock? FUL?  Är det verkligen så svårt att hålla sina tankar för sig själv? Om jag inte frågar er, HÅLL BARA KÄFTEN! Bry dig om din EGNA SMUTSIGA KROPP.
Sånna kommentarer gör mig inte ledsen, eller de sänker inte mitt självförtroende men jag blir så otroligt ARG. Som om ni är så mycket bättre. När någon säger något elakt mot mig om min kropp brukar jag bara tänka 
1. KARMA IS A BITCH. dem kommer straffas för det här förr eller senare. Lämna det åt Mr. Karma, han lovar att göra sitt jobb ;)
2. Personen har säkert det jobbigt hemma och tar ut det över mig. Så kom ihåg: Det är du som ska tycka SYND om den personen ;)
3. Tänk: vem är den här personen egentligen? Troligtvis en liten tönt som tror att han/hon är bättre än alla andra, även om ALLA andra vet att personen är en NOLLA.

Om det däremot är en familjemedlem som säger något taskigt... vilket har hänt mig några gånger. Det gör mig riktigt ledsen. För familjen ska ju stötta en även fast man väger 5 kg för mycket eller 5 kg för lite. När en familjmedlem sagt något taskigt om min kropp brukar jag prata seriöst med honom/henne och säga att jag är nöjd med hur jag ser ut (lögn?) och så brukar jag fråga: "Vaddå? Skulle du älska mig MER om jag vägde 5 kg mindre?" då svarar personen troligtvist "Nej".... jag: "Exakt! Dåsa, bry dig om din egna kropp istället!".


JAG VILL GÅ NER I VIKT FÖR MIN SKULL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR SO RATT GUMMAN !<3 ,va inte orolig du kan klara det ;D<3 duu kan go ner i vikt om du bara du SJALV som kampar ingen kan go ner ot dig du moste tro po dig sjalv och du moste SJALV klara det!<3

2011-01-05 @ 19:30:58
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en jätte fin kväll! Gillar du hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång! KRAM



Länk --> http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

2011-01-05 @ 20:38:28
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos :) jag har också en viktblogg.

kolla in den för extra inspiration!

2011-01-05 @ 21:00:24
URL: http://iwillnotbethefatone.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att höra! Du är grym tjejen du kommer nå ditt mål!

2011-01-05 @ 23:55:25
URL: http://iwillnotbethefatone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0