Söndag

Idag har jag för sista gången ätit skräpmat! Men imorn börjar min hälsosamma vecka!  Jag vill verkligen känna av att min kropp är hälsosamma. Just nu känner jag att min kropp är smutsig efter all skräpmat och onyttigheter jag ätit.

Imorn:
Frukost: Havregrynsgröt 144 kcal.
Sedan ska jag gymma, 1 h jympa/medel pass,sedan springa på löpband m.m.
Sedan ska jag på bio, ska endast äta lekerol och dricka vatten. INGEN POPCORN!
Lunch: Hemmagjord kycklingsallad! Kyckling, körsbärstomater, isbergssallad
Mellis: Energibar 125 kcal. och frukt.

Det blir alltså ingen middag imorn! För jag tycker detta räcker om jag ska gå ner i vikt
För vill man gå ner i vikt ska man förbränna mer kalorier än vad man äter!


NU SKA JAG VERKLIGEN SATSA ALLT!!! OM INTE DENNA FÖRÄNDRING FUNKAR KAN JAG LIKA GÄRNA GE UPP OCH ÄTA VAD FAN JAG VILL OCH GÅ UPP 1000 KG.

Banta med mig i 7 dagar!!!! :) (till o börja med iaf..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0