Hej bloggen!

Hej idag har det varit en hyfsat bra dag!
Matlistan från igår stämde inte. utan idag åt jag:
Frukost: Halv potion av havregrynsgröt ca. 70 kcal.
"Lunch": 1 banan, 1 bonaqua silver (8kcal!!!) Och 2 paket lekerol!! Omöjligt att bara äta en lekerol, utan jag äter upp hela paketet! men det gör inte så mycket eftersom att en lekerol innehåller endast 3kcal...
Middag: 6 falukorvbitar m. ketchup, 2 ägg. NOTERA att jag var sjuuuukt hungrig runt middag.
Mellis: Knorr Soppa 120 kcal. Och majs 50 kcal!

OCh idag har jag gått på ett jympa pass, samt gymmat i två timmar!

Imorn blir det mer gym och då ska jag fokusera på magövningar!!!
JAG MÅSTE BLI SMAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känns som att det är omöjligt att bli riktigt smal.... men får nöja mig med "normal" eller "platt mage"......... Jag måste kämpa och va stark! Idag har min kropp velat ha skräpmat hela dagen. men jag var stark idag och det ska jag vara alla dagar!!


Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0