Det här med träning

Träning har aldrig riktigt varit min grej. 
I somras köpte jag ett gym kort och tränade ca. 3 gånger i veckan. Men jag sa alltid till mig själv efter varje gym pass att: "Nu är det OKEJ att äta skräpmat!" Detta idiotiska tänkande ledde till att jag aldrig gick ner i vikt, men inte upp i vikt heller. 
Jag brukar inte träna. Och jag hatar mig själv för det. Jag ger upp lätt när det kommer till att röra mig och svettas. Jag kan t.ex. simma två gånger men sedan tar det stopp. Jag blir uttråkad väldigt lätt. Jag är ingen tränings/sport-människa. OCH så är det löjligt dyrt med t.ex. gym kort, att bada osv.
:Därför vill jag gå ner i vikt genom att äta färre kalorier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0