Blanda inte ihop törst med hunger!!

När man egentligen är törstig så lurar man själv kroppen att man är hungrig... Så när du känner dig hungrig, drick vatten istället! Vatten är även väldigt mättande.
Jag brukar dricka ett glas vatten innan varje måltid eftersom att man bli mätt utav vatten vilket leder till att man inte äter lika mycket mat!!! Men jag brukar glömma bort det ibland....
Men det är sååå tråkigt att dricka vatten, speciellt från ett glas. Jag brukar alltid dricka vatten från en flaska. :P



Svar: jag vill främst gå ner i vikt pga. att jag har gått upp ca. 3 kg det senaste året. Och dessa kilon syns verkligen. Att väga 52 kg är mitt mål. Jag vill veta hur det känns att väga 52 kg... det var sååå längesen. Men tro mig att jag KAN gå upp 2 kg på en vecka om jag vill!  Men att gå ner i vikt är en helt annan femma.

Kommentarer
Postat av: sandra m

hej. jag råder dig till att motionera. man kan äta nästan vad som hälst men bara du rör på dig mer en vad du stoppar i dig. ditt bandande du gör genom att dra ner på mat kommer bara att göra dig svagare och din självkännsla sjunker. jag kände samma sak som dig. allt jag gjorde åt saken var att ändra kosten till nyttigare kost och powervalka en timme per dag och vips så hade jag dröm motten.

kram / Sandra

2010-12-25 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0